Aprašymas
Ką bendro turi meksikietiški sandalai ir vandenlenčių batai? Juos sudėjus gauname Nike Air Huarache. Neskamba viliojančiai? Bet jų istorija ir nebuvo sviestu teptas kelias, todėl juos puikiai galima apibūdinti posakiu „from zero to hero“.
Tinker mėgo slidinėti ant vandens bei per vieną iš tokių pasislidinėjimų atkreipė dėmesį į slidžių batus. Gaminant įprastus sportinius ar laisvalaikio kedus tenka dirbti su medžiagomis, iš kurių nė viena neprisitaiko prie skirtingų žmonių pėdų ir dėl to ne visi žmonės gali pajusti įsigytų batelių komfortą. Neoprenas, naudojamas gaminti vandens sporto batams, apgaubia bet kokios formos pėdas. Tinker iškart pajautė įkvėpimą ir grįžęs į studiją nupiešė pirmąjį siluetą.
Pirmiausiai Tinker nupiešė neopreninę kojinę, kuri apgaubia pėdą ir iš to kilo šių batelių reklaminė kampanija – „Ar tavo pėda šiandien buvo apkabinta?“. Vidinę kojinę iš išorės apipavidalino su egzoskeletu (arba paprasčiau, kojinę įdėjo į meksikietišką sandalą). Kulną įtvirtino su plastikine plokštele ir visa tai įkėlė į stambų padą, kuriame pagal pirminį brėžinį norėjo panaudoti Air Max pagalvę, tačiau vėliau pakeitė į pasislepiančią pade oro (AIR) pagalvę.
Meksikietiški sandalai turi savo pavadinimą Huarache. Pirmajame brėžinyje, Tinker batelius pavadino Harrachi. Nėra žinoma kaip buvo nuspręsta grįžti prie meksikietiškų sandalų pavadinimo, tačiau naujasis batelių vardas prilipo ir yra mėgiamas iki šių dienų, tačiau šio modelio galėjome ir neišvysti jei ne vienas užsispyręs Nike vadybininkas.
Sukūrus batelių prototipą bei juos pradėjus rodyti parduotuvių savininkams, šie naująjį kūrinį vadino pamišusiu ir neužsakė nė vienos poros. Nike nusprendė batelių negaminti. Visgi Nike vadybininkas, Tom Hartage, neturėdamas leidimo, gamyboje užsakė pagaminti 5 000 porų. Jis pasiryžo viską paaukoti dėl savo tikėjimo Tinker dizainu. Gavęs užsakytą partiją, nusivežė juos į New York vykstantį maratoną ir prie Times Square aikštės visus juos pardavė per tris dienas. Pasaulis greit apie juos sužinojo, kalbos pradėjo sklisti iš lūpų į lūpas. Nike ką tik neturėjusi nė vieno užsakymo, iškart pradėjo gaminti pusę milijono porų.
Huarache buvo pristatyti 1991 metais ir greitai adaptuoti kitoms sporto šakoms. Nors batelis beveik neturi gamintojo brandingo (išskyrus ant kulno plokštelės esantį NIKE užrašą bei ant pado įspaustą logotipą), pats kedas tapo ikona – siluetu, kuris pats kalba už save. Bėgant metams, kaip ir daugelis kitų ikoninių batelių, taip ir Huarache, keičiasi – leidžiamos naujos versijos, nauji dizainai, kad modelis visada išliktų fresh bei toliau kiekvieną dieną apkabintų mūsų pėdas.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.