Kad taptumei atletu, kurio vardinius batelius išleidžia Nike, turėtumei būti ne tik pirmo ryškumo žvaigždė, tačiau taip pat sportas kuriuo užsiimi, turėtų traukti minias sirgalių. Krepšinis ar futbolas nuo senų laikų buvo tie sportai, kurie traukė kompanijas atverti pinigines ir ieškojo būdų kaip prisivilioti geriausius sportininkus avėti jų gaminama produkcija. Į riedlentininkus retai kas kreipė dėmesį ir jie dažnai buvo vertinami kaip žmonės, neturintys krypties gyvenime, gyvenantys šia diena ir nekenčiantys komandinių sportų, kadangi pagal juos, jie žlugdo žmogaus individualumą. Vieni į kitus žiūrėjo iš skirtingų perspektyvų, o kadangi riedlentininkų mažiau, jie tapo išsišokėliais, nepritampančiais prie visuomenės ir keliančiais problemas. Su jais nenorėjo dirbti didžiausi gamintojai, jie nebuvo populiarūs ir jais domėjosi tik maža žmonių grupė, tad skeiteriams nebuvo gaminama ir speciali avalynė, kol 1985 metais, krepšininkas Michael Jordan, per batus suvienijo šias dvi skirtingas žmonių grupes.
Pagaminus per daug pirmųjų Jordan batelių, domėjimasis jai slopo ir tapo vis sunkiau juos parduoti, todėl kainos pradėjo mažėti ir daugybė jų atsirado išparduotuvėse, kuriose kaina tesiekė $20. Plonas padas, leidęs Jordan‘ui jausti aikštės parketą, skeiteriams taip pat leido jausti riedlentę ir bateliai greitai pradėjo populiarėti tarp riedlentininkų, o vėliau tokie patys populiarūs tapo ir Nike Dunk krepšinio kedai.
Visgi atėjus devyniasdešimtiesiems ir Nike pradėjus gaminti masyvius krepšinio kedus, riedlentininkams atėjo sunkesni laikai dėl avalynės pasirinkimo, tačiau jų gretoms augant, Nike po truputį juos pradėjo girdėti ir 2002 metais įkūrė Nike SB skyrių, kuris prikėlė senuosius krepšinio kedus Nike Dunk ir Blazer bei pritaikė riedlenčių sportui. Nike sukūrusi SB skyrių, po truputį pradėjo formuoti savo skeiterių komandą bei pirmuoju skeiteriu, gavusiu vardinius Nike batelius, tapo P-Rod (Paul Rodriguez), o 2009 metais pasirodė ir antrojo skeiterio – Stefan Janoski – vardiniai bateliai.
„Šių batelių pristatymas vėlavo visą sezoną ir jie išvis galėjo nepasirodyti“, – sakė jų dizaineris James Arizumi. Prieš pradedant kurti Stefan Janoski vardinius kedus, Nike dizaino komanda iš Stefan gavo įvairias nuotraukas su mašinomis, rūbais, batais, gėrimais ar muzikos grupėmis, kad turėtų viziją prie kokio stiliaus jie bus nešiojami. Nuo pat pradžių jie buvo kuriami tik tam, kad juos būtų patogu avėti tiek važinėjant riedlente, tiek nulipus nuo jos. Stefan‘ui nerūpėjo čiurnos apsauga ir saugumas. Jis kartojo, jog šiame sporte traumos neišvengiamos ir batai nuo to neapsaugos. Jam rūpėjo tik tai, kad jų padas būtų kuo arčiau žemės ir kad batai turėtų retro skeito kedų detalių bei būtų panašūs į „boat shoes“ tipo batus.
Pamatęs pirmą prototipą, kuris netgi buvo paruoštas gamybai su visa jį lydinčia reklamine kampanija, Stefan aiškiai leido suprasti, kad tokių batų jis nenešios ir jie jam nepatinka. Dizaineris vėl grįžo prie brėžinių, tačiau ir antrasis nebuvo geresnis. Stefan nebuvo lengva įtikti ir jis laikėsi savo – „Aš tikrai nenešiosiu batų, kurie man nepatinka. Jei nesukursime modelio, kuris man patiktų, fuck it, geriau neturėsiu išvis vardinių kedų“. Trečias bandymas buvo paskutinis ir lemiamas.
Būdamas meniškos prigimties, pats Janoski daug prisidėjo prie batelių dizaino kūrimo, todėl tiksliai žinojo ko nori ir siekė, kad tai būtų įgyvendinta. Stefan reikalavo kuo plonesnio pado, kad būtų jaučiamas kiekvienas riedlentės linkis, todėl James Arizumi tam panaudojo vulkanizuotą padą. Batelio išvaizdos jis norėjo tokios, kad skeiteriui padėjus riedlentę į šoną ir norint nueiti kur nors pachillinti, nereikėtų keisti batų. Jis norėjo, kad tai būtų lyg Converse, kurie tinkami ir sportui, ir laisvalaikiui. Stefan nusileido tik dėl vienintelio dalyko – Nike norėjo daugiau apsaugoti žmonių pėdas, tad į padą įdėjo Zoom oro pagalvę.
Po ilgai užsitęsusių darbų, trečiasis bandymas tapo sėkmingu ir Stefan palaimino jų gamybą, o nuo 2009 metų, šie bateliai tapo tikra Stefan stiliaus dalis, kuri nedingsta nuo jo kojų.
Bėgant metams, pradinė modelio versija keitėsi ir atsirado įvairių versijų bei šimtai skirtingų spalvų. Batelis buvo modifikuotas ir pagamintos aukštesnės kedo versijos, taip pat kituose modeliuose, vietoje vulkanizuoto pado, panaudotas free padas kartu su iš Air Max 1 pasiskolinta oro pagalve.