Nike ir oras yra lyg du neatsiejami sinonimai. Ši istorija prasidėjo dar 1978 metais, kuomet Nike pristatė pirmuosius Tailwind‘us su pade esančiu oru. Oras tuomet buvo paslėptas, jo niekas nematė, kol praėjus devyniems metams Nike jį atvėrė, sukūrę pirmuosius Air Max‘us. Nuo to laiko Nike siekė, kad oro būtų kuo daugiau, kad galėtume vaikščioti oru ir oro pagalvė kiekvienais metais didėjo. Didėjo, didėja ir didės, tačiau tuo pačiu Nike atrado ir naują požiūrį – kaip maksimaliai išnaudoti orą.
Air Max pagalvė yra lyg čiužinys, kuris suteikia minkštumo. VaporMax pagalvė yra lyg variklis sukurtas iš oro. Kad sukurtų šį variklį, Nike kompanija naudojo pėdos spaudimo žemėlapius ir tokiu būdu galėjo tiksliai nustatyti kiek oro ir kuriose vietose reikia. Taigi padas tapo nebe vientisas, kaip įprastai Air Max pagalvėse, tačiau sudarytas iš atskirų pagalvėlių ir kuomet dedamas žingsnis, kiekviena jų plečiasi didėjant slėgiui, o pėdą pakeliant, jos grįžta į pradinę padėtį atiduodamos energiją atgal. Tokiu būdu sukuriamas ėjimo oru pojūtis, o permatoma oro pagalvė sukuria įvaizdį, jog einate neliesdami žemės.
Taigi nors energijos sugėrimas ir atidavimas atgal yra visų pado technologijų pagrindinė savybė, tačiau VaporMax galima išskirti ne vien dėl to. Pirmiausiai tai viena sudėtingiausių Nike technologijų, kuriai sukurti prireikė net septynerių metų, penkiolikos skirtingų bandymų, 350 žmonių bandydami kedus nubėgo daugiau nei 200 000 kilometrų, o forma, kuri suformuoja oro pagalvę, sukurta net iš 39 000 detalių. Tai įspūdingi skaičiai, tačiau kedus naudojančiam asmeniui, VaporMax labiausiai išsiskiria dizaino sprendimu, kuris išskiria šį padą iš visų kitų technologijų savo futuristiškumu bei išskirtinumu.
Nors šiame modelyje padas yra pagrindinė žvaigždė, tačiau nereikėtų pamiršti ir batviršio, kuris pasiūtas iš vientisos FlyKnit medžiagos ir bateliui suteikia minimalistinės elegancijos, o kedo šonuose esantys FlyWire „kabeliai“ sujungia padą ir batviršį į vieną vientisą visumą.
Tai jau trečiasis šios serijos modelis, kuris neturi didesnių pakitimų nuo pirmojo ar antrojo ir tai tik parodo, jog kam keisti tai, ką klientai ypač mėgsta bei nešioja jau keletą metų.