NIKE AIR MAX PLUS KEDŲ ISTORIJA

Bateliai, kurie turi „bad boys“ reputaciją, kurie nesiskaito su kitais, kurie spinduliuoja pasitikėjimą savimi ir kurie nepaklūsta jokioms taisyklėms. Tokį įvaizdį šis modelis įgavo per daugiau nei dvidešimt metų, tačiau ironiška, jog jie gimė dizainerio Sean McDowell galvoje visiškoje ramybėje, gulint Floridos paplūdimyje po palme ir stebint kaip šviesų dangų pasiglemžia vakaro tamsa.

Sean McDowell Nike kompanijoje įsidarbino 1997 metais ir iškart pradėjo dirbti prie projekto, skirto sukurti bėgimo batelius didžiausiai sporto prekių parduotuvei Foot Locker. Projekto darbinis pavadinimas buvo „dangus“, tad vos išgirdęs šį žodį, Sean iškart prisiminė vakarą praleistą gulint po Floridos palme bei nieko nelaukęs nupiešė pirmąjį eskizą.

Sean batelį „įpakavo“ į stilizuotus palmės lapus, o batelio viduryje esančios plokštelės kontūruose atvaizdavo banginio uodegą iškeltą virš vandens. Batelis tapo šiltų dienų, nerūpestingų vakarų ir pašėlusių naktų sinonimu, kurio laisvę tik dar labiau sustiprino tai, jog kurdamas šiuos batelius SeanNike kompanijoje dirbo vos keletą dienų ir niekada anksčiau nebuvo piešęs Swoosh ženklo, tad jį nupiešė kiek netipinį ir ne pagal Nike taisykles.

Šiuose bateliuose buvo naudojama naujausia Nike technologija – Tuned Air, kuri paskirsto orą pade ir dėl šios technologijos daugelis ir dabar Nike Air Max Plus vadina tiesiog TNNike norėjo, jog kuo daugiau žmonių šnekėtų apie šią naujieną, todėl norėjo, kad technologijos logotipas būtų aiškiai matomas, tačiau Sean jį išskyrė kitaip – mažų logo atsirado ant batelio paviršiaus, tačiau išskirtiniausiu tapo logotipas ant pado, kurį apipavidalino stilizuotais palmių lapais vedančiais link oro pagalvės.

Spalvų pasirinkime Sean taip pat neatitrūko nuo Floridos bei nupiešė pirmus tris eskizus, kuriuose pirmasis batelis vaizdavo vakaro prietemą, antrasis buvo juodas su raudonomis detalėmis skirtas nakčiai su žvaigždėmis bei trečiasis, ryškiai oranžinis, vaizdavo ankstyvo rytmečio saulėtekį.

Batelio išvaizda buvo ypač išskirtinė ir daugelis abejojo ar jie nebus per daug iššaukiantys, todėl patikrinti rinkai buvo nuspręsta juos padėti vienos parduotuvės vitrinoje tuo metu, kuomet vaikams baigiasi pamokos ir pažiūrėti kaip jie reaguos. Vos po dešimties minučių susibūrė dešimties vaikų būrelis ir vienas per kitą klausinėjo: „Kokie čia bateliai? Kiek jie kainuoja? Kam jie skirti? Aš noriu juos turėti!“ – iškart tapo aišku, jog šie bateliai bus hitas.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *