Kodėl 2017 metais prisikėlė dad shoes stiliaus kedai? Kodėl daugybė žmonių visame pasaulyje jau kelis metus nesiskiria su masyviais snykeriais? Kodėl tobulėjant technologijoms, daugybė gamintojų atsigręžė į 90‘-uosius? Kas viso to kaltininkas?
Mada turi savybę keistis ratais vis prikeldama tai, kas atrodo seniai pamiršta. Taip nutiko ir su kedais. Po eros, kuomet populiariausi bateliai buvo minimalistinio dizaino, atėjo laikas pasikeisti. Daugybei žmonių pabodo tai kas buvo parduotuvių lentynose ir jie pradėjo ieškoti ko nors naujo. Kanye West tai pajautė ir 2017 metų rugpjūtį, visiškai netikėtai gerbėjams, pristatė naują Yeezy modelį – adidas Yeezy Boost 700.
Šių kedų pristatymas buvo kitoks nei visi kiti. Jie nebuvo iš anksto teasinami. Nebuvo nutekinamos nuotraukos ir jie buvo parduodami tik internetu, pirkėjams atliekant išankstinį užsakymą, kuomet juos įsigijus, dar reikėjo laukti kelis mėnesius, kad galėtų juos paliesti.
Kitokie buvo ir patys kedai. adidas Yeezy Boost 700 atrodo lyg iš devyniasdešimtųjų grįžęs batelis – masyvus padas, daugybė detalių, odos ir tinklelio derinys bei priekyje užlenktas padas, tuo metu išties atrodė keistai ir galbūt netgi per paprastai. Daugybei žmonių nepatiko jų išvaizda, todėl kedus po pristatymo buvo galima laisvai įsigyti netgi praėjus keletai valandų, o didžioji dauguma išvis nusprendė praleisti galimybę turėti naująjį Kanye kūrinį. Buvo manoma, jog šį kartą jis tikrai prašovė.
Pristatant kažką naujo, Kanye turbūt žino geriau už bet kurį kitą, jog bus susilaukta nemažai kritikos. Visgi kad ir kiek hate būdavo, viskas prie ko jis prisiliesdavo, būdavo nušluojama nuo lentynų per kelias akimirkas. Šį kartą taip nebuvo. Žmonės toliau netikėjo Kanye kūrybingumu ir trendų kūrimu. Atrodo lyg kiekvieną kartą Kanye West išleidžiant naują modelį, reikėtų įrodyti vėl ir vėl kas jis yra. Ypač tai jautėsi jam perėjus į adidas, kuomet lyg daugybė žmonių laukė kada jis susimaus ir šis atvejis atrodė būtent tas metas, kada Kanye priėjo liepto galą. Daugybei žmonių tai kėlė džiaugsmą, visgi praėjus pirmai hate bangai ir batelius pradėjus gauti juos įsigijusiems pirkėjams, per tuos kelis mėnesius rinka pasikeitė. Atsirado kitas požiūris į dad shoes stiliaus batus ir prasidėjo jų atgimimas. Tai pakeitė požiūrį ir į Yeezy 700, jų perpardavimo kaina greit pradėjo kilti ir viršijo $800 ribą.
Dad shoes stiliaus kedai su Yeezy 700 ir Balenciaga Triple S priešaky turėjo praeiti neapykantos alėją, tačiau ją įveikę, iškėlė aukštai galvas ir užkariavo ne tik sportinės avalynės gerbėjų širdis, tačiau į juos dėmesį atkreipė visi gamintojai – nuo greitosios mados tinklų iki aukštosios mados dizainerių.