Feet You Wear technologija sukurta išradėjo Frampton Ellis, kurios tikslas sukurti padą, kad sumažintų traumų tikimybę atkartojant kuo natūralesnius pėdos judesius. Jis sukūrė išskirtinės išvaizdos platesnį ir arčiau žemės esantį padą, kurį adidas naudojo kuriant turbūt vienus įsimintiniausius krepšinio kedus, kurie buvo gaminami amžių sandūroje. Kobe Bryant tuo metu buvo adidas priklausantis krepšininkas ir jo linija pasižymėjo bateliais su šia technologija, tačiau vienas modelis atgulė į užmarštį ir net didžiausi Bryant gerbėjai turbūt neprisimena jo trečiųjų po adidas vardu nešiotų kedų – KB III.
Juos prisiminė Kanye West. adidas Yeezy 500 dizaineris, kuris kurdamas trendus, atsigręžė į praeitį ir pastebėjo neįprastus tam metui, didelio ir išskirtinio pado Kobe vardinius kedus. Batelių padas buvo toks išskirtinis, jog jis jų net nekeitė. Jie visiškai atitiko dad shoes stiliaus kedų atgimimo įvaizdį, tad jie tapo pirmaisiais Yeezy serijos kedais, kuriuose nėra panaudota Boost technologija. Batviršis pritaikytas prie išskirtinio pado, ant kurio matomos ryškios siūlės bei keli sluoksniai medžiagų puikiai simbolizuoja devyniasdešimtųjų chunky avalynės stilių.
Visgi tai nėra eiliniai batai, kurie gali būti apibūdinami tik kaip technologijų, medžiagų ar komforto rinkinys. Tai iš gatvės į aukščiausią madą prasimušusio dizainerio kūrinys. Hip-Hop atlikėjo kūrinys, kuris turėjo nepaisyti jokių stereotipų, neklausyti kritikos, o siekti savo svajonių bet kokia kaina. Šie kedai tai nėra tik apavas, kuris apsiaunamas nueiti iš taško A į tašką B. Juose jaučiama dizainerio dvasia, kuri į batus verčia pažvelgti iš Kanye pusės ir vertinti juos ne tik per patinka/nepatinka prizmę, tačiau kaip ir bet kurį kitą meno kūrinį per detalių stebėjimą ir spėliojimą, ką kūrėjas norėjo pasakyti. Galbūt todėl šių batelių pristatymą lydėjo kontraversiškai vertinama #supermoon kampanija, kuria lyg norėta pademonstruoti, kad dabar madai kelią rodo ne tik nepriekaištingų manierų žmonės, bet ir savo jėgomis iš niekur prasimušę atlikėjai.