Neišeik iš parduotuvės, nešdamasis batelius dėžėje. Apsiauk juos. Pasirink ilgiausią kelią namo ir tikrai nepasigailėsi. Taip Nike pristatė Internationalist bėgimo kedus, su kuriais Alberto Salazar laimėjo New York maratoną ir kelios dienos po šios pergalės, Nike pristatė savo pirmąją televizijos reklamą, kurios svarbiausiu akcentu tapo Alberto kertama finišo juosta.
Visa tai vyko 1982 metais, o Internationalist kedus avėjo daugybė profesionalių sportininkų ilgų distancijų bėgimui. Batelių komfortas jiems leido ilgai būti vienais pagrindinių bėgikų pasirinkimų, tačiau kaip visuomet nutinka – atsiranda technologiškai pažangesni modeliai ir senesnieji užleidžia savo pozicijas. Internationalist ne išimtis, tačiau tik išskirtiniai kedai atgyja iš naujo laisvalaikio kedų kategorijoje. Šį modelį greit pamėgo daugybe žinomų žmonių, o po pasirodymo filme „The Breakfast Club“ tapo legenda, kuri tęsiasi iki šių dienų.