Visos prekės yra originalios, joms taikomos teisės aktuose numatytos garantijos į pirkėjo teisę, kurios nevaržo teisės aktuose numatytų pirkėjo teisių įsigijus netinkamos kokybės prekę ar paslaugą. Norėdamas ja pasinaudoti, pirkėjas turi pateikti rašytinį prašymą, kuriame nurodo priežastį (prekės trūkumą), kartu su prekės įsigijimo dokumentu ir prekės trūkumo nuotraukomis.
Prekės su trūkumais nuotraukas ir prekės įsigijimo dokumentą atsiųskite elektroniniu paštu info@kix.lt arba prekę atsiųskite adresu:
UAB Dakis
Ringuvos g. 65
45245 Kaunas
tel.: +37069537882
Jei prekę grąžinate per paštomatus, paštomato adresas:
UAB Dakis
Kauno Rimi Juozapavičiaus paštomatas (Juozapavičiaus pr. 11, Kaunas)
+37069537882
(dėl ypač trumpo atsiėmimo termino, nerekomenduojame siųsti per LPexpress terminalus, kadangi negalime garantuoti, jog spėsime atsiimti siuntą)
Gavus prekę, ne vėliau kaip per 14 dienų bus gautas atsakymas iš gamintojo ar prekei taikoma garantija. Nesutinkant su gautomis gamintojo išvadomis, prašymus dėl įsigytos prekės galite teikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, www.vvtat.lt) arba užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/
Garantija netaikoma šiais atvejais:
* dėl netyčinių arba tyčia padarytų mechaninių pažeidimų (nuplėšimų, perpjovimų ir pan.)
* dėl nerūpestingo ir netinkamo naudojimo atsiradusių pažeidimų
* prekė buvo naudojama ne pagal paskirtį (pvz. avalynė buvo skalbiama skalbimo mašinoje)
* natūralaus avalynės nusidėvėjimo atveju
* kuomet pakitimai nežymūs bei lengvai sutvarkomi.
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra.