ADIDAS DEERUPT KEDAI IR JŲ SUKŪRIMO ISTORIJA

Jei bet vieną kartą į savo Instagram esi įkėlęs nuotrauką su kedais, tai tu jau prisidedi prie šios kultūros sklidimo ir didelė tikimybė jog didieji brandai atkreipė dėmesį į tave – kokie kedai tau patinka, kokiu kampu juos fotografuoji, kaip tie kedai atrodo nuotraukose ir kiek like‘ų jie surenka. Atsižvelgdami į daugybę socialiniuose tinkluose esančių nuotraukų, adidas sukūrė kedus, kurie ne tik patogūs, ne tik lengvi ir ne tik gerai atrodo gatvėje, tačiau ir tikrai gerai atrodys tavo Instagram profilyje.

Kažkas turbūt nusišypsojo, girdėdamas jog batų kompanija kurdama naujus kedus didelį dėmesį skiria ne kam kitam, tačiau kaip žmonės fotografuoja savo batus. Internetas seniai keičia pasaulį, o socialiniai tinklai kiekvienais metais užima vis didesnę dalį mūsų laiko bei kiekvieną dieną scrollindami telefone įvairias nuotraukas, mes patys juk taip pat nenorime matyti negražių vaizdų? adidas taip pat to nenori ir būtent dėl šios priežasties, brandams nebepakanka galvoti tik apie batų komfortą, kokybę ar gerą išvaizdą vaikščiojant – tai tapo privaloma, tačiau papildomu iššūkiu tampa tai, jog vienu kampu nufotografuotas batas neatrodo taip gerai kaip kitu, o prastesnis vaizdas nuotraukose nevilios ir tavo draugų įsigyti tokius pačius kedus. Todėl brandai naujas prekes kuria taip, kad mums pasidaryti gražią kedų nuotrauką būtų kuo paprasčiau, o su adidas Deerupt susimauti fotografuojant būtų sudėtinga.

adidas Deerupt pavadinimas kilo sujungus du žodžius „disrupt“ ir „erupt“, o jo siluetas sukurtas atsižvelgiant į naujausias tendencijas, tačiau ateities nebūna be praeities, taigi net ir šis futuristinis modelis savyje slepia turtingą adidas istoriją. 

Kedams didžiausią unikalumą suteikia visą paviršių dengiantis tinklas, kurio išskirtinumu adidas taip pasitiki, jog dauguma Deerupt kedų neturi gerai matomų logotipų ir vienintelis brandingas yra į akis nekrentantys, mažyčiai logotipai batelio gale ar besislepiantys po tinklu ant liežuvėlio. Šiais laikais šis tinklas atrodo unikalus sprendimas, visgi šią pado sustiprinimo bei smūgių paskirstymo technologiją (vadinamą Dellinger Web) sukūrė bėgikas ir Olimpinis bronzos laimėtojas Bill Dellinger, kurią adidas pirmą kartą panaudojo dar 1979 metais pristatytuose adidas Marathon ir adidas New York bėgimo keduose.

adidas ištobulino Dellinger Web ir su šiuo tinklu padengė ne tik batelio padą, tačiau ir visą paviršių. Šis sprendimas leido sukurti modelį, kuris būtų išskirtinis, tačiau tuo pačiu labai minimalistinis ir leidžiantis kedus derinti prie labai įvairios aprangos – nuo laisvos ir neįpareigojančios iki spindinčios ant raudonojo kilimo. Šie kedai sukurti tikriems miesto fashionistams, kuriems svarbu ne tik kasdieninis patogumas, tačiau ir išskirtinis žavesys.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *